ovaz2

Recomandările săptămânii pentru sănătate şi echilibru (5)

Aici sunt câteva trucuri care mi-au dat mie energie şi echilibru săptămâna asta.
În fiecare săptămână trimit un astfel de mini-articol prin newsletter.
Odată cu informaţia, trimit prin aceste mesaje şi inspiraţie.
Vă încurajez să le trimiteţi şi altor prieteni.

1. Când eşti lipsit de energie, foloseşte întâi nutriţia
Când suntem foarte obosiţi şi energia vitală ne lipseşte, e mai greu să ne revenim folosind tehnici energetice. De aceea, un mod mult mai rapid de a ne încărca bateriile este nutriţia. În primul rând e important să ne hidratăm ca să putem apoi să digerăm eficient hrana. Digestia e un proces care consumă energie şi apă. Dacă suntem hidrataţi, atunci în urma digestiei vom avea mai multă energie şi vom extrage mai mulţi nutrienţi. Apoi, tot pentru că digestia e un proces care consumă energie, dacă vrem să introducem mai mulţi nutrienţi în ziua respectivă, ne ajută să facem shake-uri cu ajutorul unui blender. Altfel, ar însemna să mâncăm dublu şi nu prea putem face aceste lucru. Dar putem consuma o cantitate dublă de nutrienţi dacă jumătate sunt sub formă lichidă. Recomand pentru energie un shake din fulgi de ovăz sau un lapte de orez (se fierbe orezul şi apoi se adaugă apă rece pentru a obţine un amestec călduţ şi se dă prin blender). Dacă blender-ul e bun, o să iasă totul lichid. Dacă blender-ul e prost, o să iasă un amestec de lapte de ovăz sau orez cu bucăţi de cereale care vor rămâne pe fund, dat tot e bine.

2. Protejează-ţi timpul învăţând să nu o lungeşti
În acelaşi interval de timp poţi să faci 7 lucruri diferite sau poţi să nu faci nici măcar unul bine, dacă nu eşti atent. Eu am avut LUNI întregi în care nu am făcut anumite lucruri importante pentru mine. De exemplu antrenament de forţă. Sau folosirea storcătorului Hurom care a costat peste 1000 de lei şi care a stat degeaba mai mult de câteva luni (acum îl folosesc aproape zilnic!). Am descoperit că mă ajută foarte mult dacă fac unele lucruri fără să ezit, fără să deviez de la ce mi-am propus nici măcar cu un pas. De exemplu, mă duc la pădure şi merg glonţ către locul în care vreau să practic, îmi las rucsacul jos, fac doar câţiva paşi şi acolo unde m-am oprit, acolo am şi început să exersez. Nu mă sucesc, nu mă învâtrt, nu verific telefonul, nu aranjez poziţia în care stă rucsacul, ci fac direct ceea ce mi-am propus. Am reuşit să folosesc acest mod de acţiune şi atunci când plec de acasă, astfel încât în 5-7 minute pot să mă îmbrac, să îmi iau ceva de mâncare la mine, să îmi prepar apa cu pliculeţul de coral, să sting calculatorul şi alte câteva lucruri. Este incredibil cât de mult timp, dar şi energie mentală putem economisi, dacă nu deviem de la ce avem de făcut, dacă nu o lungim!

3. Mesajul integral conţine 5 recomandări. El va fi trimis prin newsletter săptămâna asta. În fiecare săptămână trimit un astfel de mesaj. O dată pe lună îl postez integral pe site.
Restul le trimit celor care mă susţin abonându-se. Voi trimite şi un link cu arhiva tuturor mesajelor anterioare, care sper să devină ca o adevărată librărie vie cu inspiraţie.

Odată cu textul am intenţia şi ştiu să fac aşa fel încât să transmit şi inspiraţie, pentru ca fiecare să poată face mai uşor lucrurile pe care decide să le facă şi îi sunt utile.
Abonează-te aici pentru a primi restul acestui mesaj şi mesajele din săptămânile următoare.

Fiind la curent cu noutăţile, vei afla şi când organizez grupuri gratuite de vindecare.
Dacă nu ai nevoie tu, poate vei putea ajuta astfel o altă persoană care are nevoie de ajutor într-o afecţiune mai serioasă, trimiţând-o la noi.